Songs by Mary J. Blige

Mary J. Blige - All I Need (featuring Method Man)

Rugged style, it's enough to make a hardrock smile… Ha ha ha, cheeba cheeba y'all… Cheeba cheeba y'all, and you don't… show more

  • Rated 1.00 out of 4 stars

Rating: 1.00 (1 votes)

Mary J. Blige - All Night Long

Oooooh baby, Not tonight… I don't wanna fuss n fight… I just wanna make it right… Ooh, ooh there's work to do… I wanna… show more

  • Rated 2.33 out of 4 stars

Rating: 2.33 (3 votes)

Mary J. Blige - Be Happy

Verse 1… How can I love somebody else… If I can't love myself enough to know… When it's time,… Time to let go…… show more

  • Rated 1.00 out of 4 stars

Rating: 1.00 (1 votes)

Mary J. Blige - Be Without You

I wanna be with you, gotta be with you, need to be with you… (Oh, oh, oh, oh)… I wanna be with you, gotta be with you,… show more

  • Rated 3.45 out of 4 stars

Rating: 3.45 (11 votes)

Mary J. Blige - Da MVP

  • Rated 1.50 out of 4 stars

Rating: 1.50 (2 votes)

Mary J. Blige - Dance for Me

[Ahkim]… Yo, even if you don't dance, rock to this… Let your pants sag, stand up and block to this… Come on mami,… show more

  • Rated 2.00 out of 4 stars

Rating: 2.00 (1 votes)

Mary J. Blige - Deep Inside

Yeah, yeah, oh, oh… The problem is, for many years… I've lived my life, publicly… So it's hard for me to find a man… show more

  • Rated 2.50 out of 4 stars

Rating: 2.50 (2 votes)

Mary J. Blige - Didn't Mean

1st Verse… Baby don't, don't go. You know I need you so. Sometimes my pride gets in the way. I say things that I… show more

  • Rated 2.50 out of 4 stars

Rating: 2.50 (2 votes)

Mary J. Blige - Don't Waste Your Time (featuring Aretha Franklin)

[Mary]… Lately I've got this funny feeling… Something don't feel the same… But he's telling me I'm the one to blame…… show more

  • Rated 2.50 out of 4 stars

Rating: 2.50 (2 votes)

Mary J. Blige - Enough Cryin (featuring Brook-Lyn)

Dark Child Mary… Cause the sex was good you had my mind and I let you come back every time you would violate & cross… show more

  • Rated 1.50 out of 4 stars

Rating: 1.50 (2 votes)

Mary J. Blige - Everyday It Rains

Everyday… Chorus… Everyday it rains… Everyday it rains 'cause things will never be the same… Everyday it rains…… show more

  • Rated 2.50 out of 4 stars

Rating: 2.50 (2 votes)

Mary J. Blige - Everything

You are my everything… You are my everything… You, my everything… Everything, everything, everything… It's all… show more

  • Rated 3.13 out of 4 stars

Rating: 3.13 (8 votes)

Mary J. Blige - Family Affair

Let's get it crunk, we gon' have fun… Up on in this dancery… We got ya open, now ya floatin'… So you gots to dance for… show more

  • Rated 2.50 out of 4 stars

Rating: 2.50 (2 votes)

Mary J. Blige - Feel Like Makin' Love

Take my hand… Lead me to another place… I never been… I wanna be released… Set me free… I'm not talking bout letting… show more

  • Rated 2.50 out of 4 stars

Rating: 2.50 (2 votes)

Mary J. Blige - Give Me You

I don't ask for too many things… Only one thing I really need… That is you baby next to me… With that I'm satisfied…… show more

  • Rated 3.00 out of 4 stars

Rating: 3.00 (6 votes)

Mary J. Blige - I Can Love You

Chorus… I can love you, (I can love you)… I can love you, (I can love you)… I can love you better than she can… I… show more

  • Rated 1.50 out of 4 stars

Rating: 1.50 (2 votes)

Mary J. Blige - I Love You

Ohhhhh… Chorus… All those pretty memories,… I know you can hear me now… For the record,… I love you, I love you…… show more

  • Rated 1.00 out of 4 stars

Rating: 1.00 (1 votes)

Mary J. Blige - I Never Want To Live Without You

Can't live without you… (Can't live without you)… Can't live without you, baby… (Ohhh)… Can't live without you…… show more

  • Rated 2.50 out of 4 stars

Rating: 2.50 (2 votes)

Mary J. Blige - I'm Goin' Down

Time on my hands… Since you been away boy… I ain't got no plans… No no no no… And the sound of the rain… Against my… show more

  • Rated 3.25 out of 4 stars

Rating: 3.25 (4 votes)