Songs by Mario

Mario - Boom (featuring Juvenile)

Uh yeh… Uh wot up c'mon c'mon… Don't stop don't stop… Juvenile and mario here and we on deck… So stay tuned to your… show more

Genre:
R&B
Filed under:
Fast Dance Songs
  • Currently 2.50/4 stars
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Rating: 2.50 (2 votes)

Mario - Braid My Hair

When you look at me, I know you see… A 15 year old, gettin his dough… Back and fourth to the studios… Hoppin outta… show more

Genre:
R&B
Filed under:
Slow Dance Songs
  • Currently 2.50/4 stars
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Rating: 2.50 (2 votes)

Mario - Couldn't Say No (featuring Smitty)

Damn… All I could do… All I could say… Is that I'm sorry… Listen… I know I've really messed up this time… Just… show more

Genre:
R&B
Filed under:
Fast Dance Songs
  • Currently 2.00/4 stars
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Rating: 2.00 (3 votes)

Mario - Crying Out for Me

Yeah (uh huh)… Polo the Don… Listen girl Mario Let's go… Ladies… It's like you caught up in a maze… You keep on… show more

Genre:
R&B
Filed under:
Slow Dance Songs
  • Currently 2.50/4 stars
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Rating: 2.50 (2 votes)

Mario - Crying Out for Me (Remix) (featuring Lil Wayne)

(Speaking - Lil' Wayne)… Awwwaa MARIO! and young weezy baby, so ya know that only means one thang, it's the remix… show more

Genre:
R&B
Filed under:
Fast Dance Songs
  • Currently 2.50/4 stars
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Rating: 2.50 (2 votes)

Mario - How Could You

Oh oh... whoa no no no no… Said I'm lonesome Babe… [1st Verse]… It's kinda crazy babe… How I remember things… Like… show more

Genre:
R&B
Filed under:
Slow Dance Songs
  • Currently 2.60/4 stars
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Rating: 2.60 (5 votes)

Mario - How Do I Breathe

How do I breathe… How do I breathe mmm mmm… Feels so different being here… I'm so used to being next to you… Life for… show more

Genre:
R&B
Filed under:
Fast Dance Songs
  • Currently 2.50/4 stars
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Rating: 2.50 (2 votes)

Mario - Just a Friend

I wanna know your name and… I wanna know if you gotta man (I wanna know)… I wanna know everything… I wanna know ya… show more

Genre:
R&B
Filed under:
Fast Dance Songs
  • Currently 2.33/4 stars
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Rating: 2.33 (3 votes)

Mario - Just a Friend 2002

Ya'll ready fo' me?… AHHHHHHHHHHHHHHHH… I wanna know your name and… I wanna know if you gotta man… I wanna know… I… show more

Genre:
R&B
Filed under:
Fast Dance Songs
  • Currently 2.50/4 stars
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Rating: 2.50 (6 votes)

Mario - Let Me Love You

Let Me Love You… Mmmm, Mmmmm, Yeah, Mmmmm Yeah, Yeah, Yeah… Mmmm, Yeah, Mmmm, Yeah, Yeah… (Verse 1)… Baby I just… show more

Genre:
R&B
Filed under:
Fast Dance Songs
  • Currently 2.50/4 stars
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Rating: 2.50 (2 votes)

Mario - Music for Love

Right about now… Chorus… Girl turn me up and let me come through your speakers… Blow the sound out of your… show more

Genre:
R&B
Filed under:
Slow Dance Songs
  • Currently 3.00/4 stars
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Rating: 3.00 (2 votes)